مقالات

کمک فنر بی ام و

کمک فنر بی ام و

از اجزای اصلی و مهم سیستم تعلیق خودرو بی ام و؛ کمک فنر بی ام و را می‌توان نام برد که کاربردهای بسیار فراوانی همچون تحمل وزن خودرو و غیره را برعهده دارد. اگر اطلاعات چندان زیادی در خصوص کمک فنر بی ام و ، انواع، حدود قیمت، مزایا و کاربرد آن ندارید؛ پیشنهاد می‌کنیم مقاله را تا پایان مطالعه فرمایید. در ادامه شما عزیزان را به صورت کامل با این محصول کاربردی و کاربردها و قابلیت‌های ویژه آن آشنا خواهیم نمود. به کمک سایت معرفی شده در نگاشت هم می‌توان خرید امن این محصول را با خیال راحت انجام داد.

کمک فنر بی ام و

کمک فنر بی ام و چیست؟

یکی از اجزای اصلی سیستم تعلیق در خودروهای بی ام و؛ کمک فنر آن محسوب می‌گردد. این قطعه مکانیکی برای کاهش اثرات ناهمواری‌های جاده و خیابان بر روی سرنشینان خودرو و هم‌چنین روی اتاق‌ها طراحی و در قسمت‌های جلو و عقب خودرو بی ام و استفاده شده است. به عبارت دیگر کمک فنر بی ام و در هلدینگ خودرو، تامین امنیت جان سرنشینان، خودرو و کیفیت سواری تاثیر دارد.

معرفی سایت لوازم یدکی بی ام و محمد

پیدا کردن یک مرکز معتبر برای تولید و تامین انواع تجهیزات جایگزین قطعات اصلی خودرو بی ام و همواره جزو یکی از دغدغه‌های اصلی دارندگان این خودرو لوکس و گران می‌باشد. در مجموعه لوازم یدکی بی ام و محمد و سایت این فروشگاه معتبر شما عزیزان می‌توانید خرید انواع لوازم مصرفی همچون فیلتر روغن بی ام و ، فیلتر هوا بی ام و ، اکتان بی ام و و … و تجهیزات را کاملا منصفانه و با کیفیت انجام دهید.

جهت خرید کمک فنر بی ام و، توری پایین سپر جلو F25/F26 ساده بی ام و – 51118056939 BMW، ایرداکت پشت توری – F10 وسط سپر – 51748049347 BMW، سیبک فرمان E90 راست – 32106767782، فیلترهوا بی ام و – 13718577171 BMW و غیره کافیست همین حالا به سایت این مجموعه منتخب مراجعه فرمایید.

کمک فنر بی ام و

کاربرد و وظیفه کمک فنر بی ام و چیست؟

حتما برای شما عزیزان هم این سوال پیش آمده است که کاربرد این قطعه چیست؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم که کمک فنرها باعث ایجاد کشش و فشار روی قطعات متصل به خودروها شده و در نتیجه این امر منجر به کاهش شوک جلد روی بدنه خودرو و هم‌چنین اثر نوسانات می‌گردند.

آسیب‌ها در شرایط به حداقل می‌رساند و سلامت خودرو و البته جان سرنشینان حفظ می‌شود. به عبارت دیگر در صورت عدم دارا بودن خودرو بی ام و و یا سایر خودروها به کمک فنر بی ام و در حین حرکت کلیه ضربه‌ها به سرنشینان، داخل اتاقک و قسمت‌های مختلف خودرو بی ام و منتقل می‌گردد که امری خطرناک و بسیار آزار دهنده است و احتمال واژگونی خودرو و از دست رفتن جان سرنشینان وجود دارد.

به عبارت دیگر اگر بخواهیم به شرح وظایف این قطعه بپردازیم؛ بایستی به موارد زیر اشاره کنیم:

  • محافظت از کلیه قطعات و اجزای خودرو حین ضربان انتقالی سطح مسیر
  • کنترل تعادل خودرو در زمان حرکت در مسیرهای خطرناک و پر پیچ و خم
  • ممانعت از حرکت ناخواسته در زمان ترمز و یا افزایش سریع شتاب خودرو
  • کمک به امنیت جان سرنشینان و فراهم نمودن زمینه راحتی ان‌ها

و سایر موارد که به همین خاطر امروزه کمک فنر بی ام و به یک محصول بسیار کاربردی مبدل گشته است.

کمک فنر بی ام و

انواع مدل‌های کمک فنر

جالب است بدانید که کمک فنر از تنوع بالا و مدل‌های زیادی تشکیل شده است که شامل کمک فنر بادی گازی، کمک فنر مغناطیسی قابل تنظیم، کمک فنر اهرمی، کمک فنر هیدرولیکی روغنی و دیگر مدل‌ها است. به کمک سایت لوازم یدکی بی ام و محمد می‌توان خرید کمک فنر بی ام و و انواع دیگر تجهیزات همچون ضدیخ اصلی Bmw، اکتان بوستر اتومکس – Automax Octane Booster – 62760، اکتان مکمل سوخت پرشیا ساین – A0104320100 و  کمک فنر بی ام و غیره را انجام داد. کافیست جهت خرید تجهیزات مورد نظر پس از جستجو و یافتن محصول، خرید خود را آغاز فرمایید.

از طریق سایت لوازم یدکی بی ام و محمد خرید کدام نوع از کمک فنر بی ام و را می‌توان انجام داد؟

از طریق این مجموعه می‌توانید خرید کمک فنر‌های بی ام و در نمونه‌های زیر را انجام دهید:

  • کمک فنر بی ام و جلو سمت راست بی ام و مدل 31316785590

این محصول از برند منتخب بوگه برای بی ام و 325i اتاق E92 , E93 مناسب است ومی‌توانید با مراجعه به سایت لوازم یدکی بی ام و آن را خریداری فرمایید.

  • کمک فنر جلو بی ام و X1 سمت چپ (بوگه) سال های 2009 تا 2015 – 31316851333
  • کمک فنر برقی بی ام و سری 7 سمت چپ سال های 2008 تا 2012 – 37116796925
  • کمک فنر جلو بی ام و سری 5 سمت چپ سال های 2003 تا 2009 – 31326764457
  • کمک فنر بی ام و عقب سری 5 سال های 2005 تا 2007 – 33526766605
  • کمک فنر جلو سمت چپ بی ام و سری 3 سال های 2008 تا 2011 – 31316786001
  • کمک فنر جلویی سمت چپ BMW سری 3
  • کمک فنر جلویی سمت چپ BMW سری 5

کمک فنر بی ام و

کافیست همین حالا جهت خرید انواع کمک فنر مخصوص به نوع و سری مختلف خودرو بی ام و خود به سایت لوازم یدکی بی ام و محمد مراجعه کرده و خرید خود را آغاز نمایید.

قیمت خرید انواع کمک فنر خودرو بی ام و چقدر است؟

بسته به برند، سری مورد استفاده، کیفیت و سایر عوامل قیمت خرید متفاوت خواهد بود. به کمک سایت لوازم یدکی بی ام و می‌توان خرید کمک فنر بی ام و در سری‌های نامبرده را در قیمت‌هایی همانند ۴،۱۴۰،۰۰۰تومان و سایر قیمت‌ها خریداری فرمایید.

کمک فنر بی ام و

چرا سایت لوازم یدکی بی ام و محمد را انتخاب کنیم؟

اکثر دارندگان سری‌های مختلف خودرو لوکس بی ام و به دنبال انواع محصولات متعلق به این خودرو همچون کمک فنر بی ام و مناسب برای سری‌های مختلف با کیفیت بالا و قیمت عالی هستند.

مجموعه سایت لوازم یدکی بی ام و محمد به مدت نزدیک به ده سال است که جزو یکی از برترین تامین کنندگان قطعات اصلی و یدکی خودرو بی ام و محسوب می‌گردد. بنابراین؛ شما عزیزان می‌توانید به دلیل کیفیت بالا، قیمت عالی،  راهنمایی پیش از خرید و پشتیبانی کامل، این مجموعه را جهت خرید انواع تجهیزات خودرو بی ام و برگزینید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *